Frequently Asked Questions

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

 

Handle with care

Alle producten van KellBeads zijn met liefde gemaakt. Wees er zuinig mee.

♥ Vermijd contact met water (handen wassen, douchen, zwemmen).

♥ Vermijd contact met parfum, cosmetica e.d. (ook chemische producten, zoals zeepsop).

♥ Probeer de sieraden niet tegen harde materialen te laten stoten.

♥ Het verkleuren van materialen is op den duur mogelijk door normaal gebruik.

♥ Het kan zijn dat na verloop van tijd sluitingen (ballchain) losser zijn. Gebruik een platbektang om het slot strakker te maken.

 

Bestellen

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een afbeelding van een winkelwagen. Als u hier op klikt, krijgt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten.

 

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelwagen. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje te klikken. Het product wordt direct verwijderd uit de winkelwagen. 

U kunt ook het aantal stuks van een product wijzigen aan de linkerkant naast  "Aantal". Daar staat een plus (meer) en een min (minder). De juiste prijs en hoeveelheid wordt automatisch aangepast.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk (telefonisch) contact op.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk (telefonisch) contact op. 

 

Bezorgen

Wat zijn de levertijden?

Een product wordt verzonden binnen 2 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met Post NL. Zij zullen uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u in de brievenbus bezorgen.

 

Wat betaal ik aan verzendkosten?

De verzendkosten zijn €1,50. Bij een bestelling boven €20,00 (exclusief verzendkosten) versturen wij uw bestelling gratis. Het gaat hier om enveloppen die via de brievenbus binnenkomen. Bij de winkelwagen kunt u de verzendkosten vinden.

Wilt u uw bestelling verzekerd verzenden of via Track & Trace? Neem dan voor het plaatsen van uw bestelling contact met ons op.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.

 

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen.

 

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

U heeft een zichttermijn van 7 werkdagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. Neem hiervoor tijdig contact met ons op. De kosten voor het retourneren zijn voor de koper.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Ja, dat kan. U moet dit wel binnen 7 werkdagen telefonisch of per e-mail aan ons laten weten. De kosten voor het terugsturen zijn voor de koper.

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen de webwinkel op twee manieren betalen: via iDEAL of via vooruitbetaling.

 

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

 

Wat is vooruitbetaling?

Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dit is afhankelijk van uw bank.

 

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.